Thursday, September 15, 2011

Tak Sure.

Ok, so far aku x pikir lagi nak taruk title ape tuk post nie so most probably ak akan tukar la tajuk post nie once dah decide. For now, biar dy tajuk mcm tu.
Aku x sure nak tulis ape, cume aku rase aku perlu tulis. Mungkin anxiety yg membuatkan aku x tenang? atau mungkin jugak terlebih caffeine yang buatkan aku ade adrenaline rush. Ok, biar aku decide pasal tu nanti.
Buat masa sekarang aku cume perlu tulis some words yang asyik terlintas dalam otak aku time aku dalam jamban tadi.
Pernah tak korang rase putus asa? Rase mcm disappointed? Rase regret? Rase hampeh?
Well, aku rase semua org penah rase. Tipulah aku x penah rase kan? Aku salu je rase. Nak2 bile terlajak tido, terlepas muvie best kat tv, mak aih rase regret gile tido tak ingat dunia. Tapi kalau sedar2 terlepas kelas x pulak rs regret. Aku pun x sure dgn kes tu (=..=)

Sebenarnye aku baru sedar something. Dalam segunung rasa putus asa yang aku tgh rasa skrg, ade secebis rase harapan yang aku tinggalkan. Sungguh pun kecil, x terlihat oleh org lain, kdg2 aku pon boleh x nampak, tapi once hati aku tenang, aku tau yg harapan tu masih aku tinggalkan kat situ. Bermadah much? Well, I do have a literature side of me.
Dan, aku jugak sedar, dalam byk2 kegembiraan yg aku kongsi skrg dgn org sekeliling aku, ade kesedihan yg aku x mampu nak terangkan. Well, mgkin bunyik agak x sedap, tapi actually nie mmg kenyataan. Kawan mmg byk tuk kongsi kegembiraan tapi yg mampu kongsi kesedihan kau? Better yet, yang paham ape yang kite rase? Ok, let's not think about it.

P/S: Aku tgh start tulis will aku sekarang, just in case things are not to be as expected.

2 comments: