Monday, April 16, 2012

Balik! Balik!

Yeay!!
Sebagai seorang senior yg pemalas, aku sgtlah excited sbb bulan 5 nie aku grad. Yeay!! Finally, habis jugak blaja hah!
So, sebabkan aku dah nak balik Malaysia, aku rase: why don't aku list out kan bende2 aku nak buat sebelum balik. ehem2 currently dalam otak aku (tertakluk kepada pindaan ok)

1. Nak g makan pano's
2. Nak g dim sum kat Rochester
3. Nak g concert Blink 182 and Arctic Monkeys
4. Nak angkat 1 Michael Kors or Kate Spade
5. Nak angkat 1 frogskins
6. Nak angkat set Sephora color of the year make up
7. Nak paw mak bila shopping kat outlet nanti hahaha!
8. oh! nak macaroons from macaron cafe in NY. Lupa was it 59th st or 36th st hurm
what else? sekarang tak boley fikir, mungkin nanti datang idea lagi
9. oh yes! nak grab heels and flats 1 kat aldo or nine west :) maybe aku grab converse gak 1 since ak macam dah jatuh cinta ngan converse. seriously, converse selesa gila. tapak dia aku cakap kat ko serious lembut gila and best pakai. oh yes, nak grab 1 sport shoes yang easytone tu. urgh dari hari tu kate nak beli tak beli2 lagi aduhh.

So yeah, tu list aku. kemungkinan besar akan bertambah lagi dari semasa ke semasa. :)

No comments:

Post a Comment