Tuesday, June 14, 2011

To-Do-List

Ok, Since I'm going back to Malaysia, oh wait!
Ok, memandangkan aku akan balik ke Malaysia pada cuti musim panas ini (wow! bunyik drama novel) jadi dengan semangatnye aku pun tulislah senarai2 yang terlintas dalam otak aku tuk ak buat. Actually, ak terpikir pasal nie time dalam toilet tadi. Aku tak paham kenape idea-idea bernas selalu datang time2 ak dalam jamban. Contoh nye seperti, aku selalu plan speech aku time2 sebelum aku masuk shower and ak salu pikir step2 tuk experiment ak time duduk atas jamban. Oh maybe ak patut stop cerite, sound so wrong lak ayat2 nie.
Ok, (OK da 4 kali dah ok ak) berbalik kepada senarai tugasan aku tadi.
1. Obviously, once sampai KL, terus lah nak tgk KL gangster (unless dah ade org upload kat tenet). Atau mungkin ak patut call je skop production tu, suruh anta filem tu kasi tyg kat US? Tgk la cam ne nnt.
2. Spend mase dgn keluarge tu mcm x yah cter kot, sbb komfem2 la nak lepak ngn family kan? Nak2 adik ngn ali yg beriya2 suruh aku balik.
3. Lepak dgn kawan2. (patut ke tulis name? Mgkin ptt, sbb nak kasi highlight sket) Nab, Z, Haikal, Mirul, pelam, oh pjg sgt rs nak tulis sume. Basically, budak2 laki ksygn ak :)
4. Nie penting, keluar girl's day out dgn pawjie, atie, yayip, naz, tika n sewaktu dgnnye. (walopon salu end up ade je yg bawak laki tapi still ak anggap girl's day out jugak) :)
5. nie lagi penting, girl's talk + out + everything-we-share-together dgn cik sara n weena as well :)
6. shopping (tapi x penting sgt la, sbb dah salu kan shopping kat sini)
7. kedai mamak (ok nie ak komfem hari2 buat)
8. BBQ
9. reunion
10. dah x boleh pikir pape. Mgkin patut update lagi nnt.
11. Oh wait, kuar cuti2 dgn miem n hana syg :)))

2 comments: