Monday, November 22, 2010

Extreme Obsession

Selamat ----- (bergantung pukul brape korg bace nie)
Ape kabar? Moga2 sehat sejahtera. OK, ak mmg sangat berbakat dalam tulis2 intro dalam magazine atau mane2 majalah hiburan.
Hari nie malas la nak intro panjang2, so, ape kate kite masuk terus ke point yg ade dalam otak aku. Sebagai seorang bangsa melayu warganegara malaysia, I REFUSE TO BELIEVE THAT THERE IS A STUPID PEOPLE IN THIS WORLD. but, i guess the world wont let me.
OK, aku bukan ape, bagi aku semua org dalam dunia nie dilahirkan dgn otak dan akal fikiran, jadi kalo nak kate ade org bodoh dalam dunia tu mmg sangat tak logik! (nada emo lagi bengang)

Ape yang membuatkan terlintasnya point nie dalam diri aku? OK. Hari tu, (mcm biase la bukak fb, da jadi mcm rutin harian da, gile xde life) pastu aku pon nampak la ade org post 1 blog nie. Blog nie dalam BM la so komfem2 la melayu kan? Tgk beriya la pulak org komen kat link blog tu sehinggakan ak terpanggil untuk meng-check link tersebut. Bukak2 link blog tu, ak bace, terus gelak guling2 atas lantai.

Secara ringkasnye isi kandungan blog tu, dy tulis pasal recording company maher zain (yang nyanyi2 nasyid dlm english tu). Simbol company tu segi tiga, ade la mcm line sket kat tgh tu. Lagi nak jadi cerita, address company tu kat church lane, London. Yang si penulis sengal nie dy kate company tu illuminati punye. siap kate tekejut tengok ade perkataan church kat penyanyi nasyid islam. Aku time bace tu, rase nak baling2 je laptop nie. Nasib baik laptop mahal, kalo da selamat da ak humban dalam jamban!

Aku sangat tak paham. Ape yang org kat msia beriya sangat pasal illuminati pon aku tak paham. Logik boleh x?? simbol tu biase je, tak de pape maksud. Kene ke ko judge company tu semata-mata nama address dy? Otak ade pikir la. Duduk church lane buatkan bende tu illuminati ke? Abestu semua bangunan kat Jalan Gereja kat Malaysia sana tu gereja ke?

Ape yang org duk obses dgn illuminati tu pun aku x paham. Soalnye skrg, diorg sebuk duk ngata2 illuminati siap video klip fabulous cats kat utube pon kene komen ade unsur illuminati, diorg tau ke tidak illuminati tu ape? Cuba mai terang sket ape yg korg tau sgt tu?

Janganlah mcm nie ok warga2 melayu. Extreme obsession korg x bawak ke mane pun. Pikir2 la dulu sebelum buat ape2 judgement. Buktikan kat aku yg sebenarnya org melayu nie bukan sengal.

No comments:

Post a Comment